لپ تاپ گیمینگ باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

۱ بازديد ۰ نظر

ویژگی اصلی لپ تاپ گیمینگ را نمی توان به یک مورد خلاصه کرد. در واقع یک لپ تاپ گیمینگ مناسب دارای ویژگی هایی مانند پردازنده مرکزی قدرتمند، نمایشگر با کیفیت و زیبا، صدای عالی، باتری قوی و… می باشد. شما با داشتن چنین لپ تاپی در واقع یک وسیله سرگرمی چند منظوره خواهید داشت که هم می توان با آن بازی های روز دنیا را انجام داد و هم می توان با سیستم قوی که در اختیار دارید به راحتی و به بهترین شکل ممکن کار های دیگر روزمزه را انجام داد. البته شما برای خرید لپ تاپ گیمینگ مناسب اصلا کار راحتی نخواهید داشت. چون که از یک طرف تنوع لپ تاپ های گیمینگ موجود در بازار بسیار زیاد است و از طرف دیگر می بایست به نکات زیادی باید توجه کنید تا بتوانید یک لپ تاپ ایده آل و مناسب را بخرید. در این مطلب پنج ویژگی اصلی لپ تاپ گیمینگ را که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید را برای تان توضیح می دهیم.

اولین موردی که در خرید لپ تاپ دانشجویی البته خرید پردازنده اینتل Core i9 و AMD ryzen 9 برای اغلب افراد مقدور نمی باشد و قیمتی بسیار نجومی دارند و فقط به گیمر های فوق حرفه ای پیشنهاد می شود.  انتخاب پردازنده میان دو کمپانی اینتل و ای ام دی بسیار سخت می باشد و نمی توان به طور قطع هیچ کدام را از دیگری برتر دانست و هر دو کمپانی پردازنده های فوق  العاده ای دارند. در نهایت انتخاب بین آن ها بیشتر سلیقه ای می باشد اما با این حال پردازنده های اینتل طرفدار های بیشتری دارند.

لپ تاپ های گیمینگ معمولا دارای پردازنده های مرکزی و پردازنده های گرافیکی قدرتمندی می باشند. اما به غیر از این دو مورد، ویژگی های دیگری نیز دارند که در بالا به آن ها اشاره کردیم و در هنگام خرید باید حتما به آن ها توجه نمایید. شما می توانید برای خرید لپ تاپ گیمینگ اقتصادی و سایر لپ تاپ های گیمینگ، به سایت و فروشگاه اینترنتی NX1 مراجعه نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.